?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Share Next Entry
На рекламі Криму напрочуд хамським способом розпиляють 2 мільйони
Наші Гроші
nashigroshi

Республіканський комітет з інформації АР Крим 23 серпня за результатами тендеру уклав угоду з ТОВ «Юніверсал Медіа Уорлдвайд» на рекламні послуги вартістю 2,23 млн грн. Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель».

За ці гроші компанія має виготовити і розмістити 200 постерів розмірами  на білбордах і сіті-лайтах. Розміщення реклами замовлено на 60 днів до кінця цього року у центрі Києва та Бориспільському аеропорту, у Донецьку, Дніпропетровську, Львові, Харкові, Запоріжжі, Вінниці, на трасі Харків-Ялта, а також Сімферополь-Ялта і інших кримських міжміських дорогах.

Пропозиція «Юніверсал Медіа Уорлдвайд» не була найменшою на тендері. ТОВ «Вієлан» пропонувало виконати замовлення за 1,70 млн грн. Компанія зверталась до замовника за роз’ясненнями стосовно змісту самого технічного завдання: замовник не визначив вихідні дані, за якими треба розробляти макет (конкретне текстове формулювання, логотип чи  інша  інформація), через що неможливо розрахувати витрати на дизайнерські послуги та витрату фарб при друці  і т.д.  На що учасник отримав відповідь, що реклама може містити зображення знакових та впізнаних  природних  об’єктів, але всі деталі будуть узгоджуватися вже з переможцем тендеру.

У підсумку пропозицію «Вієлану» було відхилено з формальних причин – у документації було пронумеровано аркуші, а не кожну сторінку, відсутність підтвердження зразка підпису особи, уповноваженої представляти інтереси  учасника, подання переліку місць  розташування російською мовою замість української. Рамкові угоди з власниками рекламних площ не були прийняті як підтвердження наявності матеріально-технічної бази, два відгуки від попередніх замовників також не були прийняті як доказ досвіду виконання аналогічних замовлень, оскільки один з них був копією, а не оригіналом, і обидва стосувалися «агенції «Вієлан», а не Товариства з обмеженою  відповідальністю «Вієлан». А пропозиція зробити в Криму 38 рекламних площ замість 37, хоч і в підсумку за меншу суму, була розцінена як порушення технічного завдання.

Засновниками «Юніверсал Медіа Уорлдвайд» є голландські фірми «Леерім Маркетинг Холдинг Б.В.» та «Адв Маркетинг Холдинг Б.В.». На початку року реском уже витратив на 30-секундний ролик і білборди з рекламою Криму 2,63 млн грн., з них половину отримав «Юніверсал». Раніше компанія за 9 млн грн. також рекламувала «Київміськбуд».

Add to Bookmarks
Опубліковано на НАШІ ГРОШІ. Коментарі приймаються.


Comments Disabled:

Comments have been disabled for this post.